tisdag 4 mars 2008

BILD: SKÖNA HEM


Söta drömmar...
Jag som älskar kuddar blir så glad varje gång jag hittar någon ny. Min man tycker nog att vårt hem snart svämmar över av kuddar. Men för det mesta så byts någon ut när den nyinköpta placeras ut. Just nu gillar jag mina nya Lovekuddar från Lush Designs som äntligen ligger på vår säng, köpte för säkerhets skull både beige/vita och svart/vita, jag har sådan beslutsångest och det resulterar ofta i att jag kommer hem med likadana saker men i olika färger. Imorgon visar jag resultatet av mitt inköp på bild. Denna fina bild kommer från Sköna Hem, jag blev helt överlycklig över den fina puffen som kommer från Indiska, undrar om den är lika fin i verkligheten? Nu ska en trött Åsa gå till sängs för att orka med morgondagen, söta drömmar...

Inga kommentarer: