måndag 28 april 2008



Vår terrass...
Det är så underbart att äntligen få sitta och slappa i sofforna. Nu är de äntligen färdiga, det enda som återstår är lite kuddar och andra små detaljer. I helgen har vi suttit ute på terrassen både en och två gånger. I lördags invigde vi den genom att bjuda lite grannar på champagne, vi hade tur och slapp regnet som öste ner över så gott som hela stockholm. Imorgon ska jag ställa i ordning och ta bort alla brädor som sofforna står på och fixa med de sista detaljerna. Nu är det bara det roliga kvar, jag kan erkänna att jag är så less på att snickra och måla. Äntligen... Här kommer en liten tjuvtitt på terrassen, när alla detaljer är på plats kommer fler mer detaljerade bilder.

10 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh, vad kul att få se det färdiga resultatet! Vad härligt lyxigt med lite champagne för att fira:)

Kram Annica

Gårdsromantik sa...

Härligt! Du är ju en händig tjej!
Jättefina soffor!

Kram Maud

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Woow så underbart, ser ut att va tagen från en inredningstidning!!!Att du gjort allt sjäv dessutom är ju helt otroligt!!!!

SUPERSNYGGT!!!!!!!!!

Kram Millan!!
Ha en trevlig Vecka!!

Svenska inredningsbloggar sa...

Men så snyggt! Herre tider! Jättefint!!

Där skulle jag gärna vilja sitta med ett glas champagne. :)

Kram
Jannice
http://eninredoholicsbekannelser.blogspot.com/

S o F sa...

Bra jobbat!

Ser väldigt mysigt och inbjudande ut. Hoppas du är riktigt nöjd med dig själv - det ska du va!

Varma hälsningar och Natti natti.

Unknown sa...

Har ni byggt allt själva? *imponerad* jag vill också ha sådär fint på min uteplats.
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

martina sa...

Så snyggt det blev! Ser verkligen mysigt ut att få sitta där! Fin matta =)

Anonym sa...

Dom blev jäkligt snygga! Impressed...

Stavros

Marie Söderberg sa...

men du en sån trevlig terass ni har..jag vill oxå ha..snyft men vi har bara en liten rackare..

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har, absolut i min smak. Vilken superhärlig terass ni har och vilka mysiga soffor ni har byggt.

// Sofia

www.daggdroppe.bloggspace.se