onsdag 28 maj 2008

Hemma igen...
efter några otroligt sköna dagar i Barcelona. Det blev verkligen en lyckad helg, jag har slappat, shoppat och bara njutit av att få några dagar hemifrån. Jag och min vän har utnyttjat varje timme och fått ut max. Nu är det skönt att vara hemma igen med familjen som jag alltid saknar så fort jag åker bort. Idag har jag varit ute och njutit av solen och bara latat mig nu när alla projekt hemma är klara. Här ovan är en bild på min yngsta dotters rum nu när det äntligen står färdigt.

4 kommentarer:

Mamma Anka sa...

Vilka underbara rum dina döttrar har. Här hemma hos oss rumstrerar döttrarna med drakar och älvor :)

martina sa...

Jättefint barnrum, helt i min smak är själv sugen på att sätta upp en fågelholk och ha det som belysing!

Helen sa...

Fint barnrum.

Anonym sa...

åh vad fint ni har, nu ska jag kika runt lite här ;-)