måndag 8 september 2008

Trött!
Hemma igen efter en underbar helg i Kalmar där våra vänner gifte sig. Det blev ordentlig fest både fredag och lördag så jag är riktigt trött idag. Det är så mysigt att gå på bröllop och detta var nog årets sista (vi har varit på väldigt många i år). Men visst är det alltid skönt att komma hem igen även om man som småbarnsmamma värderar varje minut högt de gånger man får åka iväg på tu man hand med sin man.

Här får ni en titt på hur det fina lapptäcket från stugan ser ur i min lilla dotters rum här hemma. Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa en stund innan jag lägger mig för kvällen...skönt!

1 kommentar:

petrified in pink (Petra) sa...

Så fint det blev! Är så sugen på att sy ett eget men det är inte topprioritet just nu utav förklarliga skäl, men en dag...