måndag 13 oktober 2008

Snart semester:-)
Efter en riktigt rolig helg med ordentligt party och sena kvällar så är jag rätt så trött idag. Här hemma är det trots det fullt upp igen med packning inför vår härliga semester som börjar på onsdag. Vi ska åka till betydligt varmare breddgrader där vi bara ska slappa och njuta av sol, bad och mat i sällskap av familj och goda vänner. Jag är inte säker på om det kommer att vara möjligt att göra några inlägg från semestern så det kommer mest troligt att bli en liten semesterpaus här på bloggen. Men jag kommer tillbaka så fort jag är hemma igen, jag hoppas att även alla ni gör det. Ovan en härlig höstbild tagen förra veckan i lekparken, ska bli såå skönt att slippa höstjackan och få njuta av sommarvärme, nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med allt som ska hinnas med imorgon och då är jag tillbaka här igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar dig en alldeles underbar resa :) Kram kram.