måndag 15 december 2008

Mina döttrars julkalender
Jag minns vilken spänning det innebar att vara barn och få öppna sin julkalender. Jag och mina bröder hade många olika och varje dag var som lilla julafton när vi fick öppna våra luckor. Den här fina julkalendern broderade vår farmor till oss och den fick hänga med i många år. Denna julen så hänger den på väggen hemma hos oss och mina döttrar får öppna sina paket efter att de ätit upp sin frukost. Det var min mamma som kom med den helgen innan 1:a advent och hon har fyllt den med spännande små paket till barnen, min yngsta dotter är bara 1 år så hon får inte paket varje dag utan ett lite då och då. Vi har haft besök här i helgen och nu är det sjukstuga här hemma så det har varit lite glest med inlägg de senaste dagarna men jag kommer tillbaka med nya krafter så fort den elaka magbacillusken gett sig iväg.

1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Hej! Kikade in på din blogg - så mysig och inspirerande :-).Kommer att titta in här fler gånger.

Ha en fin kväll

Lisa - http://creationsbylisa.nu/wordpress/