lördag 3 maj 2008

BILD: DENISE GRÜNSTEIN, 59 BUKETTER
Har inte hunnit blogga de senaste dagarna och idag har vi varit och hälsat på mina svärföräldrar på deras lantställe, det var jättemysigt. De senaste dagarna har varit väldigt intensiva, min älskade man har byggt ut vår uteplats och jag har fixat i trädgården. Det går sakta men säkert framåt, efter helgen kommer vi nog att ha en ny uteplats som dessutom "blommar". Ska kanske besöka Zetas på söndag om det finns tid över, behöver komplettera med lite växter. Synd bara att det ligger på andra sidan stan men de har ju så trevlig personal och så fina växter. I morgon ska jag åka in till stan och titta på klänningar till sommarens alla bröllop, insåg just att det var ca 6 månader sedan jag var i stan utan barnen...helt otroligt.

Inga kommentarer: