måndag 7 juli 2008


Äntligen semester!
Idag börjar vår semester och det ska bli så underbart. Under de kommande veckorna kommer det att vara lite lugnare än vanligt även här på bloggen men jag kommer att lägga upp lite nytt då och då. Nu har jag iallafall tagit bilder på våra nya köksstolar (Plastic Side Chair av Ray & Charles Eames) som jag är väldigt glad över. Det blev ett lyft för hela vårt kök och vardagsrum när de kom på plats. Jag rekommenderar dem varmt till er läsare som sagt att ni funderar på att köpa likadana. Jag önskar er en riktigt solig och varm sommar!
Kram Åsa

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! måste bara säga att stolarna blev jätte bra! Vilket lyft! Roligt att du blev nöjd! Ha en riktigt skön sommar!

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vad fint det blev med stolarna, e är verkligen ursnygga! Ha' en riktigt trevlig semester.

martina sa...

Så snyggt! Åh jag förstår att ni är nöjda och dem är sköna! Ha en skön semester!

A home far away sa...

Starna är vansinnigt snygga jag förstår att du är nöjd med dem!

Kram från Singapore

Marie Söderberg sa...

trevlig sommar !! du har ett stilrent hem..marie

Ellas Inspiration sa...

Väldigt snyggt! De stolarna är så läckra.

Kram Karin

Anonym sa...

Riktigt, riktigt snyggt! Mina favoritstolar, men kan inte bestämma om jag gillar dessa eller de med träunderrede bäst.

Jag måste fråga dig en sak. Hur stor är spånskivan som du fäste upp moments på? Jag har tyget liggandes i en påse, men blir aldrig färdig till att köpa spånskiva och vet inte riktigt vilken storlek jag ska köpa den i. Vore jättegulligt om du hade lust att mäta din höjd och bredd på tavlan! Stort tack isåfall!!

malmal77@hotmail.com

Designdrömmar sa...

Hej allihopa!
Tack för era snälla kommentarer=)

Som svar på den sista frågan angående Momentstavlan. Vi har gjort ramen av stavlister 22x15mm som vi skruvat ihop. Yttermåttet på själva tavlan blev 137x243cm.
Lycka till.
Kram Åsa