torsdag 11 september 2008

Halloj!
Har suttit hela kvällen och drunknat i Scrappingvärlden, provade mig på en inbjudan som min man och dotter ska skicka ut inom kort och det tog hela kvällen. Men sååå kul det är, jag har redan blivit riktigt biten:-) (som att jag inte hade nog mycket att göra redan).

Min döttrar har varsin fågelholk på väggen i sina rum och den äldsta av dom säger varje kväll innan hon ska sova att "jag vill bo där mamma" och det är svårt för henne att inse att hon inte riktigt får plats. Denna ljuvliga bild har jag haft i min inspirationsmapp väldigt länge (så länge att jag inte minns var jag hittade den) och visst vore det häftigt att ha en sådan här vägg hemma!

3 kommentarer:

A home far away sa...

Hihi, häftig vägg! Sött o fräckt på samma gång:-

Ha en fin helg, kram Gunilla

petrified in pink (Petra) sa...

Jag insåg med en gång att du skulle fastna i scrapträsket även du, välkommen! Får vi se inbjudan...?

Anonym sa...

Underbara fågelholkar! Jag kan nästan föreställa mig hur det skulle vara att "bo" i en fågelholk. Liten och mysigt!

Hoppas du har en bra helg!

Kram
/Johanna