onsdag 20 januari 2010


En liten tjuvtitt.
Här kommer ett litet smakprov på mitt tavelprojekt. Har hamrat och spikat och så här ser det ut just nu på min tavelvägg. Sideboardet införskaffades efter inspiration i Sköna Hem. Sen har jag mixat motiv med barnens teckningar och urklipp från magasin för att få ihop en bra helhet. Fler bilder kommer så småningom då mitt sideboard blivit komplett och välorganiserat i övrigt. De fina lådorna kommer från Koffert. Nu ska jag gå och lägga mig för att ladda inför morgondagens kvällsbesök på Formex.

5 kommentarer:

Mrs. b sa...

Så fint! Tavlor, sideboard, allt. Det känns som det är mycket tavlor överallt just nu, det går liksom inte att inte se alla fina tavelväggar som syns. Den inpirationsbilden i Sköna Hem var så fin.

Jag längtar efter en egen. I något format - på tavellist eller på vägg. Barnens alster är givna bidrag, dessa ligger redan framme. Istället för att bara hamna på hög.
Sen inbillar jag mig att en tavelvägg inte måste förbli statisk, utan saker kan bytas ut efter vad man känner. (En förutsättning kanske är att motiven passar i befintliga ramar, annars kan det förstås bli lite dyrt med nya ramar varje gång...)

Din vägg blev jättefin!

Anonym sa...

Åh, tack för titten! Jag har i princip bestämt mig för att det blir ett likadant sideboard hos oss. En vacker komposition av tavlor - gillar! Ha en trevlig dag på Formex!

Josefine sa...

Jättefint! Lådorna med blommotiv är otroligt söta.

/Josefine- at home

StinaTooMuchInspiration sa...

Vilken fin tavelvägg - tack för inspirationen!

Robin sa...

Jag gillar verkligen det här med fotoväggar. Det underbara med dom är att man kan forma precis som man vill , med vilka motiv man själv vill. Personligt och snyggt!