lördag 15 september 2012

HELG


 

 
 
Flera nyanser av grått i detta fina kök.
Ett av veckans fyra projekt är detta hus i Järvastaden som jag visade en bild från i förra inlägget. Det blev en kreativ, rolig och intensiv arbetsvecka som inte gav tid för så mycket annat. Tur att jag älskar det jag gör mao.
 
 
 
Mys i allrummet som vi inrett i vitt med rosa/lila inslag.
 
Godmorgon denna soliga lördag. Det är så underbart att få stiga upp och mysa med se små och inte ha några tider att passa. Fredagar och lördagar är ju verkligen den bästa bästa dagarna på veckan. För oss blir det kalas och lite shopping idag. Kanske hinner vi med lite pyssel i trädgården och lite svampplockning också, jag får se vad mina småtjejer tycker att vi ska hitta på. Vi är ensamma hemma denna helg då min man åkt med killarna till Berlin på den årliga killresan.
 
Njut av er lördag! 
 
 
foto: Henrik Nero

Inga kommentarer: