fredag 21 september 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!



Lite pics från vår matsal där jag älskar att duka bordet vackert för middagsgästerna. Middagsbordet ska ikväll dukas för familjemiddag, på önskelistan står pasta med biff och kantareller. En favorit så här på hösten. Jag får se vad jag ska hitta på för dukningstema idag.

Jag älskar fredagar och tycker nog att det är favoritdagen på veckan, hela helgen ligger framför en. Denna helg blir en lugn familjehelg då de senaste veckorna varit fullbokade av middagar, aktiviteter, resor mm. Även om det är underbart att gå bort på middag, åka iväg på resor eller ha gäster så känns det denna helg fantastiskt att bara få ta dagen som den kommer och tanka energi. Längtar redan till jag får gå och hämta tjejerna och ha fredagsmys här hemma. Mys...


Fotona från min matsal är tagna av Rickard Larsson

Har lämnat mina älsklingar på förskolan och skolan och sitter framför datorn och jobbar idag. Hela förmiddagen spenderas med pappersarbete på kontoret här hemma. Efter lunch åker jag och min kära kollega Åsa (vi heter ju det båda två, praktiskt...) hem till en kund för att leverera och hänga upp vackra gardiner som ska pryda några rum i deras nya hem. Nu tillbaka till jobb, önskar er en trevlig helg!

Njut av er fredag!

Inga kommentarer: