måndag 3 september 2012

DAGENS

En dagens från bänken i vårt sovrum. Ljuvligt rosa hortensia tillsammans med grafiska tryck i svartvitt blandat med lite glas och silver. Underbar kombination tycker jag.

Efter dagens fotografering hade jag lite tid över och tog några mobilbilder från vårt sovrum här hemma. Jag älskar det svartvita men har svårt för att inte ta in någon accentfärg och rosa är ju en favorit. Några blekrosa hortensior fick komma in och bryta av och skapa lite mys.

Fastnade framför tv:n efter kvällens föräldramöte på skolan och testar att blogga från mobilen idag. Jag har många nya bloggfunktioner att lära mig nu:)

Imorgon blir det styling av ett hus som sedan ska fotograferas på onsdag. Det blir en tidig morgon imorgon då bilen ska packas full med fina inredningsdetaljer. Mer om det imorgon, nu dags för sängen för mig.

2 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Nämen hej! Fick se ett inlägg i flödet på Blogloving och klickade mig in! Så skoj att du är tillbaka bloggandes. Heja!

Designdrömmar sa...

Hej Weronica, tack för pepp. Nu ska jag försöka komma igång igen, bättre sent än aldrig. Tittar fortfarande in hos dig dagligen:)