söndag 2 september 2012

GODMORGON SÖNDAG

Foto: Anna Kern
 
Ovan en bild från vårt matrum taget förra våren av duktiga fotografen Anna Kern, bilderna visades i ett reportage för magasinet Skanska Nya Hem och innehöll många fina bilder från vårt hem.
 
Vaknade tidigt denna söndagsmorgon och är redan inne på min andra kopp kaffe för dagen. Clara sitter och myser i soffan framför barnprogrammen och resten av familjen sover fortfarande. Jag ska fixa det sista inför frukosten men kikade in här för att säga godmorgon. Inser att jag behöver uppdatera mig lite på Blogger så att jag kan få till utseendet på bloggen som jag vill. Vill ju ha stora bilder osv, vi får se hur det går.
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Pella sa...

Hej Åsa, så kul att få följa dig på Desingdrömmar igen! Fin söndag till dig! Kramar