torsdag 11 oktober 2012

LILA IDAG



 
Lila drömmar i vårt gästrum/mitt kontor. Gillar att mixa mönster och färger och här får det lila dominera med inslag av lite grått och blått. Påminner mig själv att jag måste ta fram kameran lite oftare, nu när telefonen fungerar så bra så tar jag alldelas för många bilder med den, så även dessa.
 
 Nu sitter man här igen då... kontorsarbete på g här hemma denna fm. Ett tandläkarbesök är också inbokat och idag tänkte jag även hinna med ett träningspass på lunchen. Äntligen har jag kommit igång med träningen och det är ju en så himla skön känsla att få lämna gymmet och känna att kroppen har fått jobba och man känner sig pigg (trött) och nöjd med sig själv. Idag blir det spinning om allt klaffar.  

Morgonens kaffe på skrivbordet i en av favoritmuggarna, även här hittar vi lila toner. De underbara askarna hittade jag när vi var i Oslo på Sostrene Grene, en sådan där härlig prylbutik som jag alltid besöker när jag är i Köpenhamn (till min mans stora förtret för han gillar den inte lika mkt). Hade varit kul om den kom till Stockholm också så att man kunde shoppa på hemmaplan, allt är så billigt där och man kan fynda mycket fint. 
 
Nu dags att återgå till jobb, ha en härlig torsdag!

Inga kommentarer: