fredag 12 oktober 2012

FREDAGSMYS OCH X-FACTOR

 
 
Nya trådrullar i kontoret, älskar fina papper och snören. Är det någonting jag är svag för så är det fina papper och band. I kontoret sitter en hel hylla full med dessa små godsaker som används titt som tätt till olika projekt. Att man kan bli glad för något så litet;)



Nytt diskmedel i köket gör diskningen lite roligare, doftar så gott!

 
 
Nu är jag på språng för idag ska vi hinna med mycket. Ett projekt ska tömmas och ett annat ska påbörjas. Vi inreder just nu en visningsbod åt ett stort byggbolag och den står idag på plats i Annedal där bostäder ska byggas och säljas. Vi kommer att göra den fiin!
 
Men idag är det ju fredag och det innebär obligatoriskt fredagsmys här hos oss. Idag tar jag med min tjejerna och åker till Annexet där vi ska titta på genrepet av X-factor. Gissa om de små skatterna är förväntansfulla. Efter det blir det tjejmiddag för mamman och mina älsklingar (både de små och den stora) åker hem och har myskväll. Nej nu måste jag rusa om denna dag ska gå att få ihop.
 
Nu är det snart helg så håll ut och njut av denna underbart soliga och krispigt höstlika fredag!


TREVLIG HELG!

1 kommentar:

indianmarknad.se sa...

Love it!

www.indianmarknad.se