tisdag 25 november 2008

Färgklickar.
Jag fortsätter att visa bilder från mitt hem som jag inte visat förut, här är en glimt ur min yngsta dotters rum sett bl a från "hallen" på övervåningen. Jag har ju en förkärlek till vitt men i barnens rum hittar man många färgklickar. Kom just på att jag visst hade köpt lite fler souvenirer på vår resa än stenhjärtat i förra inlägget. Stranddockan köpte jag också på Haitii och instrumenten på Cozumel. Imorgon visar jag glimtar av vårt ena badrum. Nu ska jag och barnen laga mat och så ska jag fortsätta att fira min 32-års dag!!!

5 kommentarer:

Lotten sa...

Vilka fina färgklickar du visar! Grattis på födelsedagen oxå ;-)

Kram Lotten

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Jättefina färgklickar i dotterns rum!

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas du har en fin dag. Fina bilder på fina saker. Kram, kram.

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härliga färger!!!!

Grattis i efterskott på födelsedagen!

Kram!

Unknown sa...

Åh härliga bilder, som vanligt!
GRATTIS!!!