onsdag 17 oktober 2012

GREY



Nu har jag arbetat tillsammans med min kollega Åsa ute i Annedal i några dagar. Vi har inrett en bod som ska agera visningslokal. Väggarna är målade i grå toner och i inredningen finns inslag av industri, blonda träslag och grafiskt svart. Vi är inte riktigt klara men imorgon ska köket stå på plats så då kommer vi att piffa med de sista detaljerna.
Hela boden är målad i grått, det blev en otroligt fin nyans som vi är väldigt nöjda med. Fin kontrast blev det med ett rostigt armerings järn och lite fina bilder på det.
Matta i jute matchar fint, denna från Åhléns är toppen. Nedan fina krokar som skruvas fast direkt i väggen. Den snygga klädhängaren i metall hittade vi på Granit. Fynd!

Idag kommer  äntligen min man hem efter en jobbresa, det blir så tomt i huset när han är borta även om det bara är för en natt. Tur att vi har haft fullt upp här hemma. Jag och tjejerna hade myskväll hemma igår och åt hämtmat och pysslade. Jag gick och lade mig tidigt då jag fortfarande är trött efter helgens partaj i dagarna två. Det var annat förr då man knappt behövde någon sömn alls:)
 
Idag är vi bjudna till våra grannar på middag och det ska bli trevligt. Vi har gått om varandra de senaste veckorna så även om vi nästan bor vägg i vägg har vi knappt setts alls. Snart ska jag åka och hämta mina älsklingar men först lite mer jobb.
 
 

Inga kommentarer: